Waar kan ik (veilig) online tickets kopen voor het concert van Eminem in Ierland of in Detroit?

Het is de laatste keer dat hij gaat rondtouren.. Helaas komt hij niet meer in Nederland maar naar Ierland en Zweden.. Verder ook alleen in de VS. Mijn voorkeur gaat uit naar Ierland en Detroit omdat ik er dan gelijk een leuke vakantie van kan maken.. Vliegticket informatie zou ook erg fijn zijn.. Dank u

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Probeer concertkaarten te boeken bij;

www.ticketmaster.nl

en de vliegtickets bij;

www.vliegtickets.nl

Bij deze 2 hebben we goede ervaringen.