Ben je wel 'ns in slaap gevallen tijdens je werk, en had dit gevolgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Het beste antwoord

Een keer na een lange dag werken was er paniek en moesten de pompen aan, het hele terrein stond blank. Ik had met een collega er al 20 uur opzitten toen we snel in actie moesten komen. In de stromende regen hield ik een leiding omhoog zodat de pomp zijn werk kon doen. Ik was geknield met de leiding op mijn schouder en het water stond tot mijn scrotum. Ik controleerde hoe stabiel ik was en ben in slaap gevallen. Het had geen gevolgen, want ik hield de leiding nog steeds vast en de pomp deed goed zijn werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ja gelukkig val ik vaak in slaap tijdens mijn werk...
als ik niet slaap tijdens een slaapdienst (woonvoorziening voor verstandelijk gehandicapten) ben ik om 6.00 niet uitgerust om de vroege dienst te beginnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor... een beetje narcolepticus draait er zijn hand er niet voor om... En gelukkig ben ik er niet voor ontslagen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het is me een keer gebeurd. Wakker worden was een bizarre ervaring kan ik je vertellen! En nee, geen gevolgen. Aangezien ik niet snurk en niemand op dat moment mijn aandacht nodig had :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik nog nooit, maar ik heb een aantal jaar geleden een collega gehad (consultant) die bij de klant in slaap gevallen is.
De klant wilde die man NOOIT meer over de vloer hebben.
Zijn contract is niet lang daarna beëindigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Kirstenwind;

Jo hoor; ooit draaide ik nachtdiensten waarbij in de laatste uren van de dienst het bemannen van een telefoon de enige overgebleven taak was. Toen heb ik menig uurtje slaap ingehaald.

Toegevoegd op 26-05-2009 11:39:56
Zonder gevolgen overigens....

Toegevoegd op 26-05-2009 11:52:52
'jo' moet natuurlijk 'ja' zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben inderdaad wel eens in slaap gevallen tijdens mijn werk. Een boze baas was het gevolg, maar gelukkig had het verder geen gevolgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel een paar ´bijna slaap´ slaap ervaringen gehad. Maar nooit echt in slaap gevallen op mijn werk.

Wel een aantal keer op de middelbare school, daar heb ik ook wel straf voor gehad geloof ik. Ik was nooit zo´n goede leerling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nog nooit.
Ik heb wel eens een collega (per ongeluk) wakker gemaakt. Het gevolg was een humeurige man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik slaap zelden, maar 1 keer ben ik in slaap gevallen tijdens het wachtlopen (in het leger). Ik werd betrapt en kreeg 8 weken weekendarrest (8 weken niet naar huis dus in het weekend).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja is gebeurt
ik werkte s'nacht is een discotheek en overdag kwam het toevallig 1 keer zo uit dat iok gelijk door moest naar de bart smit waar ik toen werkte.
ik had rook pauze en we zaten dan vaak op de grond voor de deur, 3 uur later werd ik wakker met een dekentje over mij heen en allemaal lachende collega's. ik mocht naar huis om verder te slapen, als ik beloofde er morgen weer fris en fruitig te zijn.
geen gevolgen dus.
ik schaamde mij wel heel diep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 leuk verhaal.. vooral dat dekentje...