Waarom kijken er zo veel mensen naar #ohohCherso ? Het is naar mijn mening te ordinair?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Het programma is pure vermaak.
Zeker ordinair maar veel mensen moeten hier hard om lachen.
En die zelfde mensen smullen van dit soort programma's.
Typisch Nederlands word er dan gezegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen houden hier gewoon van, ordinair of niet.
Net zoals de fights in ANTM: Sommige mensen vinden het zo geweldig en grappig om deze te zien.

En wat jij ordinair vindt, vinden anderen mensen weer níet ordinair :)
(Ik respecteer jouw mening, zeg alleen dat anderen misschien niet hetzelfde denken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond het in eerste instantie ook ordinair. Toen zoveel mensen de 1e aflevering hadden gekeken, werd ik toch nieuwsgierig. Daarom heb ik het gister ook gekeken. Ik vond het eigenlijk wel grappig. Het is niet hoog niveau oid, maar het is wel grappig om te zien, hoe andere mensen vakantie vieren. Het is op de een of andere manier leuk om te zien. Zelfde reden dat mensen kijken naar dingen als lekker slim of andere series, zien hoe andere zich voor schut zetten op TV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Prissiej, mijn idee! Maar grote groepen smullen toch van dit soort 'amusement'. Kwestie van smaak.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet over wat voor programma je het hebt, maar misschien moest je bij jezelf ten rade gaan. Als het naar jouw mening te ordinair is, zal je er zelf ook naar gekeken moeten hebben, en mag je jezelf onder categorie "doelgroep" profileren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar je kunt er geen oordeel over vellen,als je het programma niet gezien hebt. Vandaar dat de vraagstelster het ordinair vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=VjUWGqrlDn0
ik heb er gisteren voor t eerst van gehoord en vanavond n klein stukje op rtl boulevard gezien.ja tis weer zo`n programma over de jeugd die er weer lekker op los gaan met zn allen.ordinair,sex,drank,hoe gekker hoe beter.en dan dat dialect even verkrachten.zo zit de jeugd tegenwoordig in elkaar als ze in de picture komen.lekker dom,opvallend en verschrikkelijk overdrijven.zo krijgen ze n stempel op n bepaalde groep mensen.ik vind het belachelijk dat ze hier programma`s over maken en dat het nog n bestseller word ook.ik kom zelf uit de achterhoek en weet wat feesten is maar om daar dan n documentaire over te maken vind ik te ver gaan.ik zou mn ogen uit de kop moeten schamen.dat oerend hard programma heb ik gezien ,wel gelachen maar toch ook geschaamd.het is het idiote wat mensen doen om naar te kijken en als je hoort dat iedereen er naar kijkt en het zo leuk vind kijk je automaties ook n keer.nou ik heb genoeg gezien en vind het de moeite niet waard om er nog 1 x naar te kijken.zonde van de zendtijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn twee groepen mensen: de ene herkent zich hierin en de ander denk zo ik ben blij dat ik hier niet bij hoor. Maar voor allebei is het juist interessant. Want wat doet je peergroup? En wat doet de groep waar je echt niet bij wil horen maar wel nieuwsgierig naar bent. Staan deze mensen echt zo in het leven? Hoe kan dit etc. De Amerikaanse variant is ook een mega succes en dat zal hierbij niet anders zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is ohohcerso?