Weet iemand waarneer de cito aan komt op school?

Of is dat verschillend per school?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat is verschillend per school ligt eraan waar je woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die krijgen de scholen pas op de dag zelf, bij mij op school ging het een keer fout (ze waren naar het verkeerde adres gestuurd) en toen ging het niet door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's lullig, zit je dan met je zenuwen ;p
Ik heb hem vandaag al gekregen. Maar het verschilt idd per school. Ik schat in dat je hem deze week krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik hem had (goeie ouwe tijd) kwam hij na een week of 3 à 4