Vraag, reactie,s op mail, niet hier.

Ik stel een vraag en krijg op mijn mail reacties.
Geen reacties op GV. Hoe kan dat nou???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dan heeft er iemand een Privébericht gestuurd i.p.v. "geef antwoord".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik snap niet helemaal wat je precies bedoelt. Misschien kun je iets meer uitleg geven? Niettemin ga ik een poging wagen met wat mogelijke scenario's:

Als je per e-mail een notificatie krijgt dat je een nieuw *antwoord* hebt gekregen op je vraag, dan is dat antwoord ook op de site terug te vinden. Antwoorden vind je gewoon onder de vraag. Tenzij dat antwoord door een moderator is verwijderd. Dan heb je het antwoord wel per mail gekregen, maar is deze niet meer op de site terug te vinden.

Als je per e-mail een notificatie krijgt dat je een nieuwe *reactie* hebt gekregen op je vraag, dan is die reactie ook op de site terug te vinden. Reacties vind je onder het linkje 'x reacties' onder je vraag. Klik dat linkje aan en de reacties worden getoond. Hetzelfde geldt als hiervoor: als een reactie al is verwijderd door een moderator, dan heb je die reactie wel per mail gekregen, maar is deze niet meer op de site terug te vinden.

Als je per e-mail een notificatie krijgt dat je een nieuw *privébericht* heb ontvangen, dan is deze niet op de site terug te vinden als vraag/antwoord/reactie, maar als privébericht. Die kun je lezen door bovenin je scherm op 'berichten (x)' te klikken.