Naar welk adres kan ik een brief naar Joran van der Sloot sturen in Castro Castro?

Ik zag in de docu van Joran dat er talloze liefdesbrieven naar hem zijn verstuurd in de gevangenis.. Ik wil ook wel een brief sturen, naar welk adres kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja en vervolgens Robert van de Brink er op afsturen voor zijn all you need is love. Zal een "boeiende" aflevering worden, letterlijk :) Ik zou nog geen postzegel aan die zak willen spenderen, echt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er ook niets mee. Moet er ook niet aandenken opeens zo overvallen te worden door Robert. Het spijt me zeer maar als "een aanbidder" me blijkbaar zo onbenaderbaar vind dat hij het niet zonder Robert ten Brink aandurft, dan kan hij beter helemaal wegblijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, tja.. (nu ga ik alle boze reacties krijgen :p) ik heb altijd in zijn onschuld geloofd.. Maarja dat is ieder voor zich toch.. Ik proef iets aan allebei de zaken, zowel Flores als Holloway
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Z'n pa hebben ze al niet voor niets opgeruimd....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind hem heerlijk! hahaha.. Good girls like bad guy's =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je die idioot dan ook een liefdesbrief sturen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bewijzen tegen hem in Peru zijn anders niet mals, waarom sla je op de vlucht naar Chili?
En wat betreft Nathalee Holloway... Hij heeft in ieder geval meer dan zijn best gedaan zichzelf heel verdacht te maken. Hoe dan ook, succes met schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt altijd vrouwen die op 'foute'mannen vallen.
Als je hem toch een brief wil sturen,stuur dan een bombrief naar die psychopaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jessie, je verbeeldt je wel vaker dingen, dus ik zou er maar niet al te sterk van uitgaan...
http://www.goeievraag.nl/vraag/abnormaalste-meegemaakt.6965
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Loenie, lief dat je je zorgen maakt maar al zou ik het zo graag willen dat is gewoon onmogelijk :p.. Verder val ik echt niet op foute jongens.. @suniram, wat je nu zegt slaat echt nergens op en heeft nog geen 1% iets te maken met deze vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In zijn onschuld geloofd ??
Geloven is nooit slim natuurlijk, maar al helemaal niet als alle bewijzen zo overduidelijk op tafel liggen. Enige vorm van onschuld is bij deze jongen volkomen uitgesloten. Zoek liever een leuke vent die je postzegels en briefpapier waard is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je interesse hebt in een date die eindigt op een vleeshaak raadt ik het zeker aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ogierepier: Hoezo vleeshaak??? Wat heeft Joran jou verteld :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heeft hij wel hele interessante inzichten over het katholicisme in de 17e eeuw in Frankrijk.
Annswers
13 jaar geleden
@ Jessie, ik ben wel benieuwd wat je proeft aan deze zaken, is dat een gevoel of een logica? Wil je er iets over zeggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jessie ik zou als ik jou was toch eerst even een bezoekje aan een psych brengen.
Annswers
13 jaar geleden
+ voor sjaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@C4th Stukje creativiteit, out of the box denken. Kan Joran ook heel goed vermoed ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Ogierepier: Oh, is ze opgesloten in een box?? :)
zondag
13 jaar geleden
Het is mij een raadsel hoe iemand kan vallen op die uiterst nerveuze creap. Die heeft nu werkelijk geen gram aantrekkelijkheid. Wat heb je toch een vreemde mensen.

Antwoorden (3)

Joran van der Sloot
Penal Miguel Castro Castro
Lima
Peru

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100611135422AAgGtk8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Penal Miguel Castro Castro, Lima, Peru
en dan johan van der sloot

Toegevoegd na 2 minuten:
je moet natuurlijk zijn broer joran hebben ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou je willen adviseren een brief naar de dichtstbijzijnde psychiater te sturen... en met hem bespreken waarom je Joran een brief wil schrijven.