is mijn abonr van de AVROBODE tevens ook mijn nummer als avrolid? of is die weer anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Bij de NCRV gids is dat hetzelfde dus dat zal ook wel zo zijn bij de AVRObode.

Toegevoegd na 2 minuten:
Waar vind ik mijn abonneenummer?
U vindt uw abonneenummer op de voorzijde van Avrobode, boven uw adresgegevens. Het is een 7-cijferig nummer. Houdt dit bij de hand als u contact opneemt met het Klant Contact Centrum van Avrobode.