Iemand een idee voor een afstudeerscriptie?

Ik ga afstuderen en moet een scriptie schrijven. Ik volg de opleiding sociaal juridische dienstverlening. Iemand een idee, tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker makkelijk zo hé
jij moet afstuderen wij niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wok
Annswers
13 jaar geleden
Juist niet makkelijk voor Hil! daarom vraagt ze het toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Marion61...Dat je toch de moeite neemt om te reageren.
Ik vraag gewoon om een idee niet of jij het voor mij wil schrijven?

Antwoorden (5)

hm.. Scriptie over de effecten van het economische klimaat op de ontslag redeneringen van bedrijven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een onderzoek naar hoe je meer zaken kunt oplossen met behulp van juridische hulpverlening via internet, zodat er minder vaak naar de rechter hoeft te worden gestapt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe het kan dat priesters en pastors in België vrijuit gaan na sexueel misbruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er geen alimentatie betaalt wordt hoe alleenstaande vrouwen daarin beter begeleid kunnen worden. (stonden van de week wat artikelen over in de krant)
13 jaar geleden
Er is veel sociale pijn nu en de komende jaren om te stoppen met werken. Onderzoek de mogelijkheden van eerder stoppen, levensloop kooppolis prepensioen en de gebogen van de AOW naar 67 jaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Gevolgen ipv gebogen.