Waarom krijg je het wel te zien als je antwoord positief wordt beoordeeld maar niet als het negatief wordt beoordeeld?

(thumbs up en down...?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Goede vraag, heb ik me ook al eens afgevraagd.

Het beste antwoord

Dat zou te veel sentiment genereren... Als ik zie dat jij tegen mij stemt, dan zal ik jouw nimmer meer een beste antwoord of een duim omhoog gunnen... Om dat te voorkomen is deze regel zo ingesteld en naar mijn mening helemaal terecht gedaan zo...

vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat de makers deze website positief willen houden, wordt er geen enkele aandacht besteed aan 'thumbs down'.
En dat is maar goed ook, dat voorkomt het ouderwetse pesten....
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar je ziet het uiteindelijk toch wel....
Negatieve reacties horen niet via een duimpje, maar via de reacties van de vraag te gaan. Daarom dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar als je een duimpje omhoog krijgt staat het gelijk in je persoonlijke pagina...dus waarom negatief niet?
Antoni
14 jaar geleden
Edo, staat dat ergens vermeld in de regels of zou jij het liever zo zien, dat wat je antwoordt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zit nu impliciet in het systeem verwerkt.
misschien is het een idee om naast thumbs up en thumbs down ook nog een mogelijkheid tot de middelvinger te maken. Ik heb overigens alle meldingen uit gezet, dat wil ik toch niet in me email hebben. Ik denk dat de drang naar positivisme hier achter schuilt.