Zou je beter de kaartjes zo op de bus kunnen doen, aangetekend of via rembours?

Het gaat om 4 Snowworld kaartjes, de persoon woont aan de ander kant van Nederland, wat kan ik het beste doen ? De gok wagen om het zo te sturen, alleen 44 cent plakken op ennvelop ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Aantekenen met bericht van ontvangst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, altijd aangetekend of onder rembours. Je loopt anders het risico dat je geen geld ontvangt.
Tel de onkosten wel bij de prijs op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets versturen, voor je het geld ontvangen hebt.

Wat de kosten betreft, de keuze bij de koper neerleggen.
Als hij ervoor extra wil betalen, dan stuur je het aangetekend op.
Als hij er niet extra voor wil betalen en de risico's wil lopen, dan normaal zending.

Rembours, zou ik niet aanraden, tenzij het vertrouwen tussen jullie tot een absoluut dieptepunt gedaald is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je post aangetekend versturen of aangetekend met handtekeningretour. Je weet dan zeker dat de post is aangekomen omdat aangetekende post is verzekerd tegen beschadiging en verlies. Je kan je post ook nog extra laten verzekeren maar dat lijkt me voor die kaartjes niet nodig. Het ligt een beetje aan de band die je hebt me de persoon naar wie je het stuurt.