Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou je beter de kaartjes zo op de bus kunnen doen, aangetekend of via rembours?

Het gaat om 4 Snowworld kaartjes, de persoon woont aan de ander kant van Nederland, wat kan ik het beste doen ? De gok wagen om het zo te sturen, alleen 44 cent plakken op ennvelop ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
513

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Aantekenen met bericht van ontvangst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, altijd aangetekend of onder rembours. Je loopt anders het risico dat je geen geld ontvangt.
Tel de onkosten wel bij de prijs op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets versturen, voor je het geld ontvangen hebt.

Wat de kosten betreft, de keuze bij de koper neerleggen.
Als hij ervoor extra wil betalen, dan stuur je het aangetekend op.
Als hij er niet extra voor wil betalen en de risico's wil lopen, dan normaal zending.

Rembours, zou ik niet aanraden, tenzij het vertrouwen tussen jullie tot een absoluut dieptepunt gedaald is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je post aangetekend versturen of aangetekend met handtekeningretour. Je weet dan zeker dat de post is aangekomen omdat aangetekende post is verzekerd tegen beschadiging en verlies. Je kan je post ook nog extra laten verzekeren maar dat lijkt me voor die kaartjes niet nodig. Het ligt een beetje aan de band die je hebt me de persoon naar wie je het stuurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding