mijn yorks terrier heet leverziekte,en kan al niks meer eten. Hij blaft nog als de bel gaat,maar dat is ook alles. Hoelang kan die nog mee zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

niet lang ik denk 2 week want de lever is heel belangrijk dnek ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij niks meer eet dan duurt het niet zo lang meer. Ben je er al mee naar de dierenarts geweest?
Als hij ook niet meer drinkt gaat de toestand snel achteruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat het beest niet langer lijden en lat hem inslapen. Wel zo humaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hond al niet meer eet, dan lijkt het me toch wel duidelijk.
voor mij zou dit een seintje zijn dat het mooi is geweest, en niet langer wachten.
hij zal alleen verder achteruit gaan, en waarom zou je je beestje dit niet besparen?
ik laat zelf altijd de dierenarts aan huis komen voor een zo relaxed mogelijke manier van inslapen.
sterkte!
13 jaar geleden
Jouw vraag is : 'Hoe lang kan die nog mee zo'.

Denk, dat je beter deze vraag voor jezelf kunt stellen,
'Hoe lang nog , wil ik mijn dier laten lijden?'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal duidelijke en reële antwoorden. Een toevoeging van mijn kant:
Hem laten inslapen is het laatste wat je voor het diertje kunt doen. Wacht niet te lang.
Sterkte.