Op zoek naar goede pop, veilig materiaal, voor kind 5

Ik zoek een mooie pop voor mijn dochter van 5. Liefst geen Chinese troep, sorry maar dat vind ik ook. Je leest zoveel over foute grondstoffen etc van poppen die uit China komen met kankerverwekkende weekmakers , dat wil ik dus niet voor mijn kind.
Maar er moeten toch ook poppen te koop zijn die dat niet hebben?

Wie kan mij helpen?
Alvast dank,

Groet Julie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Je zou dan eerder een stoffen pop kunnen pakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hier eens. Deze poppen worden met de hand gemaakt en zijn veilig en betrouwbaar.

http://www.vliegenzwam.nl/main.php?cat=7. Rubens Original serie&showdep=POPPEN-8 rubr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je even kijken op tinkatoyscompany. zij leveren alleen poppen uit europa,CE keurmerk uit spanje.
goeie poppen en goeie prijs.
Loucky.