Wat is het telefoonnummer van Dixons in Den Bosch (hoofdkantoor) ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat van mij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een gevaarlijke vraag he Moolkeesje... Ik heb jouw telefoonnummer hier namelijk gevonden, maar ik kan me niet voorstellen dat je die hier op deze site gepubliceerd wilt zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foei je doet net of Moolkeesje een nummer is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,laat maar ik weet het al weer , was het even kwijt! Grapje!
Mijn reactie had eigenlijk een ander doel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@moolkeesje: Dan kun je hem beter als vraag stellen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jelle, al kreeg ik stante pede 10.000 euro.ik zou mijn eigen 06 nummer niet weten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb hem trouwens wel opgeslagen in mijn mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cath, ik heb het vaak horen zeggen: Dat is ook een mooi nummer,die mafkees!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje "ik heb hem trouwens wel opgeslagen in mijn mobiel"... Handig, dan kun je in ieder geval jezelf bellen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik meerder keren gedaan,maar of ik ben er niet dan,of ik verrek het om op te nemen. Eigenwijze gozer die kees!