Kan iemand mij My Name Is... uitleggen? Wat is het doel? Kandidaten gaan door naar wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Het doel is de beste imitator van een artiest te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
My name is... is opzoek naar mensen die perfect hun idool na doen qua zang, dans en looks.
De winnaar van deze show mag nogmaals optreden, krijgt veel eer en roem een mooie beker en misschien wel een goed betaalde baan in de entertainment industrie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks. Er wordt er één de beste, en dat is het.

Zie hier: http://www.rtl.nl/shows/mynameis/home/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan in het programma zelf kiezen welke artiest je nadoet. Je moet er goed op lijken en op klinken.

Ik elke uitzending heb je de voorrondes en daaruit worden 6 gekozen( 3 onder de 18 en 3 boven de 18) en van die 6 worden 2 gekozen die doorgaan naar de grote finale die na alle voorrondes plaats vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De moderne variant van de soundmixshow zo ongeveer...