Outlook 2003 kan niet mailen, beantwoorden, of doorsturen. Verzenden en ontvangen lukt wel

Op mijn Outlook 2003 zijn geen problemen met verzenden of ontvangen. Ik kan echter niet antwoorden, doorsturen of een nieuw bericht aanmaken.
Mijn mailbox zat aardig vol, maar er is al zoveel verwijderd dat dit het probleem waarschijnlijk niet kan zijn. Bovendien was de mailbox al vergroot.
Berichten sluiten leidt er toe dat de mailbox zich volledig sluit. Bij het openen wordt de mailbox gecontroleerd op problemen en duur het een lange tijd voordat Outlook weer wordt geopend.

Groetjes, Marjon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (2)

Ga naar Start->Configuratiescherm. Dubbelklik op "E-mail".
Dan op de knop "Profielen weergeven".
Daar maak je een nieuw profiel aan.
Dan ga je terug naar "E-mail" (in het configuratiescherm) en drukt nu op de knop: "E-mail accounts". En dan "Bestaande email accounts weergeven of wijzigen."
Daar selecteer je je nieuwe profiel ipv het oude.
Als dat werkt mag je later je oude profiel weggooien.
Zoek dan naar "Extend.dat" en hernoem in "Extend.old".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
( Als ik je verhaal goed begrijp )

Waarschijnlijk staat er een email op verzenden in je verzend box waar een verkeerd email adres is gebruikt.
Kijk eens in je verzend box misschien wilt hij die email verzenden maar lukt dat dus niet, omdat de afzender niet goed is. ( dus verkeerde emailadres een kleintypfoutje )

Ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad, alleen ik had niet dat mijn email vol zat.
Maar ook dat hij maar niet wilde verzenden en ik begreep er niks van en alle andere berichten die ik wilde verzenden lukte maar niet omdat de eerste bericht niet verzonde kon worden omdat ik perongeluk een foute email adres heb gebruikt.

Als dit het probleem is, moet je de eerste bericht die op verzenden staat wissen en dan lukt verzenden wel.

En nu hoop ik dat je mijn verhaal begrijpt haha

Of je bent iets aan het verzenden met een te grote bestand, dan slaat je outlook ook vast.