Wist je dat er ook een limiet zit op het aantal persoonlijke berichten die je per dag kunt versturen?

TOEVOEGING voor iedereen die de aantallen wil weten:

Ik heb even gekeken. Ik heb 15 persoonlijke berichten verstuurd. Het is dus net zo veel als het aantal vragen dat bij mijn niveau (3) hoort.
Eerder ben ik er al achter gekomen dat het aantal reacties dat je kunt plaatsen overeen lijkt te komen met het aantal antwoorden dat je kunt geven.

NOG EEN TOEVOEGING:
Er wordt in een van de antwoorden gemeld dat het gewoon op de site staat. Dat klopt, maar echt pas sinds een uurtje of zo (zo lang staat deze vraag er nu op).
Het zou best een kunnen dat dit door mijn vragen hieromtrend komt... ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Het zou best een kunnen dat dit door mijn vragen hieromtrend komt… ;-)" Dat zou inderdaad best eens kunnen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maareh Pim, ik heb dit toch echt een dag of wat geleden ook al gelezen, alleen toen was de tekst van het stukje waar je in je antwoord naar verwijst gewoon net iets anders opgesteld.

Het beste antwoord

Op de volgende pagina is een handig overzicht te vinden van het aantal berichten dat je per dag mag versturen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ja dat wist ik ben ik achter gekomen toen ik een melding kreeg dat het maximum overschreden was..... Voor die tijd wist ik het dus nog niet maar nu inmiddels wel.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat wist ik niet! Ook niet verwacht trouwens.. waar zou dat goed voor zijn? Weet je wat het limiet is? En verandert dat ook naarmate je meer punten krijgt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat me iets vaags van bij...

Maar geloof niet dat ik aan die limiet van 100 kom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij niveau 3 gaat het om 15 berichten. Die heb je zo als je met iemand een 'gesprek' probeert te voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het hierboven even fout ging... 1) 5 vragen 20 antwoorden
2) 10 vragen 40 antwoorden
3) 15 vragen 60 antwoorden
4) 20 vragen 80 antwoorden
5) 25 vragen 100 antwoorden
6) idem
7) idem
8) idem
9) idem
10) idem
ghihi ik geloof je, ik kwam er laatst achter dat er een limiet zit op het aantal reacties.. Toen zette ik mijn reactie maar als antwoord neer en werd ie prompt wel alsnog verplaatst naar de reacties.. zo kan het dus ook. Volgens mij doen ze het om spam enzo te voorkomen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat wist ik nog niet... nu wel....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja daar loop ik elke dag tegenaan...

Klopt, dat wissik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaar dus dat ik je nu niet meer antwoord... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok... no problem...
Tot een minuutje geleden wist ik dat niet. Ik weet echter niet of ik je nu moet bedanken voor deze kennis of moet vervloeken omdat er wederom wat hersencellen zinloos bewoond worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wist het ook niet, wat is het maximale aantal berichten die mag versturen dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, dat wist ik niet.
Hoeveel zijn dat er dan gerelateerd aan je level?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat wist ik niet

hoeveel is het dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat wist ik niet, wel goed ook dat op alles een limiet zit (om misbruik te voorkomen)!

zo mag je bijv ook maar 5 bronnen toevoegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wist het niet, het verbaasd me niet, en het interesseerd me geloof ik ook niet :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat wist ik niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat wist ik niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat dat met serverruimte te maken heeft?
Tenminste, ik ging er vanuit dat ook het zelf sluiten van je vraag en de privileges gekoppeld aan je puntenaantal daarmee te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, wel grappig dat daar ook een limiet op zit.