Hoe moeten mensen naar de wc die meedoen aan een record paalzitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Het beste antwoord

Om de zoveel uur mogen ze even de paal verlaten om naar het toilet te gaan of de benen te strekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die krijgen om de zoveel uur pauze van dacht max 5 min
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zijn regels voor, ik meen dat je elke paar uur een kwartier van de paal af mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet mogen ze om de zoveel tijd, ik weet niet meer precies, naar de wc gaan, ze krijgen daar ca 15 minuten tijd voor.
Ze zitten dus niet echte 24 uur per dag op zo'n paal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens een artikel in de Panorama gelezen waarin werd verteld dat als het 's nachts donker is, ze ook wel eens vanaf de paal in het water poepen. Lekker onsmakkelijk dus.