Is een cadeau verkopen lullig?

Ik heb een paar jaar terug Rollercoaster tycoon 3 Deluxe edition cadeau gekregen(Wel zelf uitgezocht).

Maar ik wil deze verkopen, is dat eigenlijk niet lullig?

Het is ongeveer 3 jaar terug dat ik hem kreeg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (7)

Ik zou het lullig vinden als je 'm aan de persoon verkoopt waar je 'm van gehad hebt. Maar als je 'm gewoon op marktplaats zet na al die tijd, moet je je geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de reden waarom je hem wil verkopen is dat je er op uitgekeken bent, dus als je hem weer verkoopt dan kun je weer een spel kopen dat je leuk vindt.

Zo heeft de gever van het eerste spel eigenlijk 2 (of misschien wel meer) spelen gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem had uitgekozen en je had het Al een maand later verkocht dan zou het lullig zijn. Maar na drie jaar is het niet zo erg.

Mvg adam090
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat je ervoor krijgt. Geef die gast 10% ofzo als hij er achter komt. Dan houd ie zn mond wel ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, je bent op dat spel uitgekeken, ofwel ontgroeid. En het is maar n spel, niet echt iets persoonlijks. Ik heb ook niet alle cadeaus bewaard hoor, als ze hun doel voorbij waren.
Alle kans dat de gever na 3 jaar niet eens meer weet dat hij/ zij het gegeven heeft.
Met familiejuwelen ligt het iets anders, die bewaar je, ook al doe je er niets mee, totdat je ze aan de volgende generatie kunt doorgeven
anneliez
13 jaar geleden
Ik vind het wel een beetje lullig.
Ik snap dat je het spel niet meer leuk vind en dan wil je er van af.
Maar ik zou het wel lullig vinden als ik een cadeau geef en die verkoopt het weer.
Anders geef je het aan een jonger broertje of zusje als je die hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor,,
ik zou dat niet erg vinden als ik hem aan 1 had gegeven,
het is al 3 jaar geleden, dus logisch dat je er een keer op uitgekeken bent.
dan kan je beter iets voor dat geld kopen wat je weer leuk vind.

Als het nou een heel persoonlijk kado was, bv een zelfgemaakt iets, dan is het wat anders, dan hou je het lekker zelf