mijn oma is pas overleden en ik kan der op mijn kamer zien staan. maar hoe kan ik verder ontwikkelen dat ik met haar kan comuniceren?

mijn oma heeft een bepaalde manier van praten en comuniceren. ze wilt alsmaar bij mij blijven ,
ze zei altijd. als ik dood ben roep het woord koffie en ik sta weer op.
maar nu is het probleem als ik dan zeg tegen mijn ouders koffie is klaar.
dan zie ik mijn oma weer opnieuw voor mij staan.
net alsof ze wil zeggen.
ik heb mij aan de afspraak gehouden ik ben er weer.
laar alstublieft iets weten als u meer raad weet voor mij .
groetjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5K

Antwoorden (9)

Daar heeft je oma toch niks aan, om nu als dode nog bij jou langs te komen? Als je daar in gelooft hoort ze nu toch gewoon voor eeuwig gelukkig te kunnen worden in het hiernamaals en dat heeft ze dan toch verdiend? Ik zou proberen te doen wat die actrice in Ghost Whisperer altijd doet: stuur haar naar het licht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed advies!
Kan je helaas nog niet plussen.
Door een briefje achter te laten met een bericht...

Volgens mij betekent dit alleen dat jíj je oma niet los wil laten. Het lijkt me beter dat je dat wel probeert. Vroeg of laat zal je hier last van gaan krijgen.

Maar ik verplicht je niks, doe waar jij je het best bij voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad aan dat je naar een psychiater gaat.
Blijkbaar zie je waanbeelden waar je in gelooft omdat jij jezelf hebt wijsgemaakt dat het waar is.
Dit is zeer gevaarlijk want het tast je helder denkvermogen aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij geen plus. Ik denk absoluut niet dat dit een geest is, maar het is helemaal niet zo raar dat je telkens het idee hebt dat je een dierbare die is overleden nog ziet staan. Daar hoef je geen psychiater voor nodig te hebben, alleen tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij wel plus
Je mist haar , en daarom denk je dat je haar ziet.
toen ik vroeger een familie lid verloor zag ik hem ook overal staan. op den duur wordt dat wel wat minder.
Het is niet echt wat je ziet, maar je ziet wat je wil zien.

je ziet iets wat hier niet meer is, laat het met rust.
13 jaar geleden
Je ziet haar niet maar je voelt haar geest omdat je haar enorm mist. Dat had ik toen mij liefste moeder heen ging. In een droom 30 dagen later heb ik met haar afscheid kunnen nemen... Je kan gewoon met haar praten( in je gedachte) en ze zal in je dromen jou benaderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je meerdere moeders, zodat je kunt spreken over je liefste moeder en eventueel minder lieve moeder of naarste moeder?
Als je jou oma weer ziet zeg dan precies wat je wilt en wat je van haar verlangt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom op zeg, overleden oma’s lopen niet rond en ga vooral zo door. Voordat je het weet ben je echt een malloot en zie je overal spoken die jou instrueren om dingen te doen of na te laten. Wat iemand al zei: ga naar een psyciater,; als je pijn in je buik hebt ga je toch ook naar de dokter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je oma duidelijk dat ze naar genezijde moet gaan.
En daar haar verdiende rust zal vinden .
Hier op aarde vind ze die rust niet ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeilijk als iemand van wie je veel houd er niet meer is.
Als je je oma ziet, neem dan afscheid van haar en zeg dat ze mag gaan. Ze heeft haar belofte gehouden en nu mag zo verder gaan en rust hebben, heel veel sterkte en succes ermee.