De dvd is in goede staat en komt uit een rookvrij huis.... waar slaat dit op?

Ik zag deze tekst staan bij iemand die een dvd te koop zet op marktplaats.nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ja.. beetje ver gezocht. Niet echt een argument waar ik als koper aan gedacht zou hebben. Ik vind het, ondanks ook ik een DVD zonder nicotinestank zou willen hebben, nergens op slaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dit betekend dat die dvd-speler die hij aanbiedt niet stinkt naar rook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dvd (dus schijfje) of dvd-speler (apparaat)? Bij een dvd-speler kan ik het me nog enigszins voorstellen, maar bij een losse schijf totaal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt wel. Zelfs geld uit een rokershuishouding stinkt en plakt!
Dat hij dat niet helemaal vergeeld enzo is denk ik.

Toegevoegd op 05-05-2009 21:57:26
DVD-Speler neem ik aan dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de lucht van nicotine en sigarette dringt diep door in de neuzen van een niet roker.
ik ruik het ook als ik mijn dvd's heb uitgeleend aan een roker.
gaat het om de dvd speler dan bedoelen ze te zeggen dat hij dus niet stinkt en weinig met stoffen in aanraking is geweest. (een huis waar gerookt word is veel meer stof)

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel meer stof? Hoezo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zijn rokers minder schoon?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee.
het afval en as van een sigaret produceren meer stof dan in een rookvrij huis, ik heb jaren en jaren gerookt en moest meer afstoffen dan nu. gr
Waarschijnlijk heeft hij vroeger gerookt en wil hij laten zien dat hij echt rookvrij is geen stof, as of geur op deze DVD speler.

Dit komt omdat mensen die niet roken vaak heel agressief reageren op dingen die ruiken naar rook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste man/vrouw wil de dvd extra promoten of is er erg trots op dat hij/zij met roken gestopt is danwel is het iemand die alles wat met roken te maken heeft verafschuwt.

Uiteindelijk prijs je iets aan vanuit je eigen visie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De rook aanslag hecht zich vast op de laserlens en is niet te verwijderen. In een huis waar gerookt wordt zal de laserlens (of speler) dus eerder aan vervanging toe zijn dan in een rookvrij huis.

Versterkers met krakende (volume) knoppen zijn meestal ook in een rokershuis gestationeerd geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal correct; +1