Bij welke supermarkten, hebben ze kaartjes met recepten opstaan ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

Bij de Albert Heijn worden iedere week nieuwe kaartjes met recepten opgehangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Albert Heijn, Super de Boer en de Coop.
Elke week of om de week worden daar nieuwe recepten neer gelegd.
Bij AH is er een tijd geweest dat je een boekje kon kopen waar je de recepten in kon verzamelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Albert heijn (appie)
En bij de c1000 een boekje, volgensmij de allerhande
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
allerhande is AH, maar alle supermarkten hebben wel zo'n "winkelblad"
bij de plus ook
en jumbo vast ook wel. Eigenlijk denk ik dat al die supers niet meer voor elkaar onder kunnen/willen doen. Als de ene iets heeft,komt het bij de ander ook wel.
anneliez
13 jaar geleden
bij Jumbo hebben ze ook een week blad, daar staan ook veel recepten in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle supermarkten hebben op hun site wel recepten staan. Hoef je geen kaartje te halen, is handig, milieuvriendelijk, de keuze is reuze enz.
jc54
13 jaar geleden
Bij de Boni ligt het blad boodschappen (1x in de maand een nieuwe dacht ik)
Dit blad staat vol met allerlei recepten.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij bij de Super de Boer liggen ook receptenkaartjes bij de vleesafdeling.

verder weet ik het ook van de albert heijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt trouwens op o.a de website van AH alle recepten die ooit uitgegeven zijn op de kaartjes terugvinden op de site.