Lezen de beheerders van deze site de vragen die over het verbeteren van de site gaan?

Er zijn ondertussen al veel vragen gesteld over hoe de site te verbeteren. Ander puntensysteem, knoppen op een andere plaats, zien wie er online is.
Wordt hiermee iets gedaan door de beheerder(s), of moeten we allemaal eerst contact met hem(n) opnemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik heb al verschillende keren wijzigingen gezien in de site die ik eerder als voorstel in een vraag heb gezien. Maar het blijft een goed idee om contact met de beheerder op te nemen over gewenste wijzigingen. Er worden zoveel vragen gesteld dat een beheerder makkelijk over je vraag heen kan kijken, dat kan hem ook niet kwalijk genomen worden.

Wat ik bij prangende nood waarschijnlijk zou doen, is een vraag stellen over een gewenste wijziging, en vervolgens contact opnemen met het beheer met een link naar die vraag, dan kunnen ze zien of er steun voor mijn idee bestaat bij de overige gebruikers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SuzyQ: had jij dat niet gedaan over een dynamische ideeen bus?

Andere antwoorden (3)

Ik heb zelf een verbetervoorstel gedaan via het reactieformulier. Men vond het een interessant idee, het zou binnen het ontwikkelaarsplatform worden besproken.

Mijn idee was het maken van een knop "alle reacties inklappen/uitklappen".

Als ik nu een vraag bekijk die al wat ouder is, moet ik alle reacties op de vraag en op elk antwoord één voor een uitklappen. Het zou makkelijker zijn als ik met één klik alle reacties op de vraag en op alle antwoorden in één keer zou kunnen uitklappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik denk wel dat de Ilse Media de vragen lezen. Er worden soms verbeterpunten genoemd en daar wordt soms wel wat aan gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ask James, de maker van de site..
Hij is de schepper van GV...

Met alle respect, James, GOED WERK...