Welke vragen kan je niet vinden door te googelen?

Het blijkt dat veel vragen die hier gesteld worden ook te vinden zijn door te googelen. Wat ik me echter afvraag is welke vragen je niet kan vinden door te googelen?

Toegevoegd:

Ik bedoel antwoorden op vragen! Oeps.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
11.2K

Het beste antwoord

Een vraag die om een mening vraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ik denk deze vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet mee eens, als je even wacht en de vraag kopieert en plakt in google zal je uitkomen op deze vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@BvB: klopt!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hier een vraag die jij eens gesteld hebt: http://www.google.nl/search?rlz=1C1CHMB_nlNL311NL311&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q="Wat+is+de+maximale+hoeveelheid+contactpersonen"
Antoni
14 jaar geleden
Farstar, volgens mij linkt Google alle vragen van www.goeievraag.nl aan zoekwoorden. Zo zal je alle vragen van www.goeievraag.nl via Google kunnen terugvinden. Overigens bedoelt Sir. Alien waarschijnlijk 'antwoorden' in plaats van 'vragen'.
Als het niet op Google staat, bestaat het niet.

(knipoog)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry antwoordman, maar Google kan niet alles indexeren.
Er zijn veel universiteiten die het niet op prijs stellen dat Google het intellectuele eigendom indexeert.
Die Google spiders komen echt niet verder dan de firewall hoor..
hoe ik heet wie ik ben waar ik woon
mijn pincode pukcodes sofinummer.
wanneer je dood gaat, wat je waard bent.
hoe je geheten zou hebben als je van het andere geslacht was. wat je volgend jaar zomer eet op 22 juni.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeer specifieke vragen die alleen binnen een bepaald vakgebied voorkomen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk antwoorden?
Dat ligt er maar net aan met welk antwoord je genoegen neemt.
Zo heb ik diverse productvergelijkingen gedaan op fora waar net zoveel voorstanders als tegenstanders van een product zijn dat je er nog geen steek mee opschiet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe specialistischer de vraag, hoe moeilijker het is om tussen de vele google-resultaten het juiste antwoord uit te filteren.

Dat roept natuurlijk wel de vraag op waarom de antwoorden van de specifieke groep volslagen vreemden op GV wél betrouwbaar zou zijn.

Verder gebeurt het wel eens dat iemand door een iets andere woordkeuze geen antwoord kan googlen. Bijvoorbeeld de vraag over 'banker's day'. Google zal niet zelf bedenken dat je 'bank holiday' bedoelt, en dus geen bruikbare resultaten uitspuwen. Een mens kan die link wel leggen en daarmee de vraagsteller verder helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind via Google geen antwoord op mijn vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/montserrat-heck-gebleven.6896
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb er ook ooit vijf minuten aan gespendeerd.
Er staan hier op GV ook nog verschillende vragen die geen antwoord hebben. Omdat wij allen erg handig zijn met google neem ik aan dat op deze vragen via google geen antwoord te vinden is.
Hieronder een paar voorbeelden:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed punt, 0 antwoorden ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms ben ik helder he... ;-)
Waar vind ik www.google.nl?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vragen over je eigen gevoelens. Die weet je namelijk alleen zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit het feit dat bibliotheken veel oude boeken digitaliseren blijkt alleen al dat er veel nog niet op het internet staat.
Veel vragen waarvan de antwoorden meer dan twintig jaar terug gezocht moeten worden kun je niet googelen.