bij vocht achter de longen veel rode biet eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uw huisarts is de eerste aangewezen persoon om u
te adviseren en te helpen bij deze ernstige aandoening.

Antwoorden (2)

Ja. Bieten nemen erg veel vocht op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even voor je gezocht maar kan het niet vinden. Het lijkt mij dat bij vocht achter de longen je huisarts andere vochtafdrijvende middelen heeft voorgeschreven Het zal geen kwaad kunnen denk ik maar ga zelf geen doktertje spelen bij dit soort aandoeningen.

Eén rode biet maaltijd activeert, één uur na het verteringsproces de opbouw van nieuw bindweefsel. Deze vitamine zorgt ook nog voor de productie van maagzuur (voor een betere eiwitverwerking) en helpt ook mee aan de vorming van nieuwe rode bloedcellen die de levensnoodwendige zuurstof in de longen binden en zo de overige cellen met zuurstof verzorgen.

Rode biet is dus wel erg goed voor je!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus 1, erg leuk om te weten.