Zet ze op marktplaats, dan kom je zowiezo achter de minimale waarde.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is altijd afhankelijk van welke kaarten je hebt. Op catawiki staan er kaarten van 50ct per stuk.

http://www.catawiki.nl/catalogus/Trading-cards-Spellen-series-Pokemon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet een oproep op www.speurders.nl of www.tweedehands.nl
of ga er mee op een braderie staan of een beurs waar ze dit soort kaarten nog aanbieden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets ongeveer:

150 pokemon kaarten voor SLECHTS € 13,00 100 % MINT