Reis door Australie

Beste Allen,

Ik ben me aan het orienteren op een reis, alleen, van Melbourne via Sydney naar het noorden te reizen langs de oostkust in november - december (+/- 6 weken)

Nu weet ik niet of het helemaal verstandig is maar ik zou dit heel graag met de motor willen doen echter kan ik hier niet zoveel invformatie over vinden. Is het nu verstandiger om een motor te kopen en hopelijk later weer te verkopen of gewoon eentje huren? Ik heb wel een aantal site's bekeken echter zijn de kosten toch wat hoger dan ik dacht.

Iemand nog tips? Goedkopere verhuurbedrijven?

Gr. Harold

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Een motor kopen kan prima. Er zijn in australie zoveel back-packers, dat je de motor na je reis makkelijk kan doorverkopen. Is een stuk goedkoper dan een motor huren voor 6 weken.
13 jaar geleden
kopen kan gewoon. doen ook veel mensen met een auto of camper.
de oostkust is trouwens prachtig om te zien!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je inderdaad aan een motor te kopen. Heel veel mensen doen dit....Met zoveel backpackers daar moet hij niet heel moeilijk door te verkopen zijn....uiteindelijk ben je denk ik goedkoper uit dan wanneer je een motor huurd. Succes!