Ik droom regelmatig dat ik me opnieuw aan mensen moet voorstellen, terwijl ik dit vrij recent heb gedaan. Weet iemand wat dit kan betekenen?

In het dagelijks leven gebeurt me dit nooit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Het beste antwoord

puur intuïtief spreek ik nu: Jij hebt de mogelijkheid om jezelf op verschillende manieren te laten zien in de wereld. Dat kan niet iedereen, maar jij wel... En is eigenlijk een sterke eigenschap van jou, want daarmee kun jij je in vele verschillende milieus begeven. Nu is het zo dat op enig moment een sterke kant juist een zwakke kant blijkt te zijn, want nu is het zo dat je jezelf inperkt in die omgeving alleen maar zo en in die andere omgeving alleen maar zus te zijn... De anderen maken meteen een contract op en daar mag niemand meer aan tornen, maar dat is voor jou een beperking, een keurslijf... Je zou het liefst overal die ene jij willen zijn en van die vrijheid te kunnen genieten, dat kun je niet, maar wil je wel graag...

Dat ongenoegen, die frustratie die los je tijdelijk op door erover te dromen en in je droom gewoon je eigen vrijheid te kweken die je zo graag voor jezelf hebt, daardoor ontspant het lichaam zich meer en kan de slaap zich meer ontspannen voltrekken...

Dat is wat er bij mij doorkomt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ga er gezien je vraagstelling van uit dat je ergens onbewust bang ben dat je belangrijke punten in het dagelijks leven vergeten bent...

Hier is niets mis mee als je hier last van hebt. Bovendien zitten dromen dusdanig complex in elkaar dat dit ook niet altijd betrekking heeft op de persoon waar je over droomt...

Kijk eens naar de mensen rondom die persoon? Ga je daar eens afvragen wat er daar mis is in relatie tot jou? Om maar eens aan te geven hoe complex dit in elkaar zit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We leven in een tijd waarin iedereen eigenlijk een beetje om elkaar heen danst en echt diep zijn relaties niet. Of het nou om werk, school of prive gaat. Jou droom geeft dat oncomfortabele gevoel weer dat steeds opnieuw mensen uit je handen glippen. Ligt dat aan jou? Ligt het aan de mensen? Ligt het aan de tijd? Veel mensen hebben een harnas hiervoor en ook jij zal die uiteindelijk ontwikkelen als je vaker hiermee geconfronteerd wordt. Het is in ieder geval belangrijk om met mensen op een leuke ontspannen manier om te gaan en relaties niet te frustreren door deze latente angst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voorstellen is ook kennismaken met; misschien vind je dat je onvoldoende kennis hebt van iemand (of kennis gedeeld hebt). Misschien vertrouw je iemand onbewust niet of wil je juist meer met iemand.