Als je zachte geitenkaas 4 dagen buiten de koelkast hebt bewaard, is het dan nog veilig om te eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.7K

Antwoorden (2)

ja indien:

1: vacuüm verpakt zit
2: geen andere kleuren laat zien behalve wit
3: geen andere geuren vertoont dan de geur van geitenkaas
4: er geen beesten aan geknaagd heeft..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geitenkaas kan je in de koelkast bewaren maar als je hem wil gaan eten is altijd beter om hem half uurtje ervoor eruit te halen want de geitenkaas is het lekkerst op kamertemperatuur
je kan de geitenkaas ook in je kelder bewaren voor een aantal dagen het is maar dat de kaas donker en koel staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die eerste drie regels snap ik niet helemaal in dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat die kaas in je koelkast kan bewaren maar stel je wilt om 1 uur gaan eten dan haal je hem om 12 uur eruit dan kan de kaas op kamertemp komen direct uit de koelkast is geiten kaas niet lekker ....snappie