ik zoek een cadauje voor mijn vriendin

ik heb straks behoorlijk wat geld rond 300 euro dus ik zoek een cadautje voor mijn vriendin maar weet nie watk moe geven en goed ofzilver zirkonium? maart probleem is ze heeft 2 ketingen van overledene doet ze niet weg dus en een ring van een overledene dus et zit een beetje vol ze is 15 doet havo mischien help dat een beetje
en kheb liever advies van een meisje :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Het beste antwoord

Ga samen een dagje naar een beautyfarm. Genieten van de sauna, zwembaden, massages en andere behandelingen. Afsluiten met een heerlijk diner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

misschien samen iets leuks doen (etentje, bios) en dan een bijvoorbeeld een pasfoto van jou in een lijstje doen en geven:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cadeau van € 300 is natuurlijk veel te duur voor een meisje van 15. Geef iets kleins, iets liefs. Daar zal ze vast veel blijer van worden dan van een overdreven cadeau. Als je weet wat haar hobbies zijn kun je daar iets voor kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
300 euro is veel en te veel!
Misschien een paar leuke oorbelletjes, een tasje, cd-tje van julllie lievelingsmuziek of zet een deel van je geld aan de kant voor 'sparen voor later' als je serieus met haar verder wilt.
Met wat voor bedrag wilde je aan komen zetten als ze 30 zou zijn? Maar ik snap je goede bedoelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf zo leuk vinden is iets met een romantische tekst op ,oorbellen of cadeau bon van haar favoriete winkelen met een mooi kaartje erbij veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Ivo,

Je houdt heel veel van haar. Dat is duidelijk. Echter, 300 euro is vrij veel. Ik heb het van dichtbij meegemaakt dat een goede vriend ook voor een dergelijk bedrag een opalen ketting uit Australie had meegebracht. Het vriendinnetje heeft het niet aangenomen, en heeft het uitgemaakt; Haar reactie: Ik wil niet gekocht worden.

Je kan dan veel beter een klein dingetje geven. Denk aan een hangertje voor een vd kettingen die ze al heeft. En misschien voorstellen dat jullie samen een leuke activiteit ondernemen op haar verjaardag.

Trouwens: Ookal heeft ze de juwelen van een overledene, dat betekent niet dat ze niet de ene dag dit, en de andere dag dat kan dragen; Als i kb ij mijn vrouw ga snuffelen kom ik op vele verschillende ringen kettingen & hangers die gecombineerd worden op basis van wat ze gaat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem haar een dag mee naar Amsterdam en maak daar een leuke dag van... Uit eten, Bioscoop, Rondvaart, Madame Tussaud(wassen beelden). Als je rond 19-23 augustus gaat dan vindt er Sail 2010 plaats in Amsterdam en zie je allemaal mooie schepen uit verloren jaren, erg waardevol en mooi om te zien.

Ik weet niet waar ze van houdt. Is ze romantisch? Houd ze van de natuur? (Picknick in het bos, waarbij je haar een mooie ring geeft bijvoorbeeld),

Ik zou in dit geval in ieder geval geen ketting geven dan. Als het een sieraad moet zijn kun je een mooie armband geven misschien met jouw naam en een speciale datum?

Een lekker luchtje?

Ballonvaart?

Ik gaf mijn vriend ooit eens een vliegles kado. Hij was helemaal in de veronderstelling dat ie een rondvlucht ging maken. Hij schrok wel even toen hij zelf moest gaan sturen., maar ja zij is 15... Maar das misschien een idee voor later, dus dat wilde ik je ook niet onthouden :).

Meeste vrouwen houden van romantiek... Diner bij kaarslicht, doosje bonbons, kijken naar zonsondergangen, een sieraad krijgen, biosccoop, achterin in een loveseat, strandwandelingen, boswandelingen, samen zingen bij een kampvuur, knuffelen...

succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
saaai we zijn geen 50 :) niet om je uit te snauwen ofzo
Ik als meisje van 43 ;) zou het heel leuk vinden om samen iets te doen.

B.v. een dagje picknicken of een leuke stad bezoeken. Naar Giethoorn gaan en een fluisterbootje huren. Tijdens het tochtje in het bootje kun je haar een klein cadeautje geven. Oorbellen of een ring. Misschien een horloge.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advies van een ouder meisje mag dat ook?

Heb je een mobieltje met camera of een digitale camera? Maak veel foto`s van haar,van jou en van jullie samen.
Dan koop je een digitale fotolijst,die heb je al vanaf 45 euro.
Zet al de leuke foto`s die je gemaakt hebt erop en geef haar dat kado.
Ik weet zeker dat zij dat niet heeft en er kunnen aldoor andere foto`s opgezet worden...

Nou,vindt je dat geen leuk kado...