volgens mij is dat SMS taal voor "' even'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee deze vraag heeft een andere context. De vraag is namelijk gesteld via twitter en er staat een # voor de ff.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was mijn ziens wel duidelijk. 1. Vanwege het #
2. Vanwege het feit dat de vraag via Twitter is gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vraag is ook "Gesteld via Twitter" ...
Follow Friday : "FF" on Twitter means "Follow Friday" - where you recommend that people follow someone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met #FF op Twitter wordt bedoeld dat het Follow Friday is.

Dit is in het leven geroepen om meer volgers te krijgen.

Mensen kunnen bepalen om volgers uit hun lijst aan te dragen voor #ff uit respect, waardering of gewoon voor de lol.

Mensen die de #ff tag in de gaten houden kunnen dan eenvoudig leuke / gezellige/ interessante / actieve etc mensen toevoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms is het een hexadecimale (= 16-tallige) codering, bijvoorbeeld voor kleuren. De letters A tot en met F staan dan voor 10 tot en met 15, dus #FF is daarom 255 (=F x 16 + F = 15 * 16+ 15) Om aan te geven dat het een hexadecimaal getal is moet je een # ervoor zetten. Zo is: #12 = 1 x 16 + 2 = 18.