Out of the Blue, komt #Alf nog een keer in de herhaling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ook out of the blue zou ik zeggen, nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet dat we weten.
Maar je kunt 'm bestellen bij BOL.com. Zie link
Veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien mag hij niet meer omdat hij teveel katten eet en te grote telefoonrekeningen maakt. Maar zeg nooit nooit; wie weet komt hij nog eens terug.
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wordt Alf ooit nog wel een keer weer herhaald. Alles wordt immers tegenwoordig tot in den treure herhaald. Zag deze week bijv weer Pipi Langkous voorbij komen. Alf ligt nog steeds op de plank, dus kan me voorstellen dat de serie zo weer een keer wordt ingeplugd. Immers goedkope manier van zendtijd vullen.
13 jaar geleden
Leuke serie, maar ik denk niet dat de hype destijds groot genoeg was om de serie twintig jaar na dato nog te herhalen. Wat je altijd wel kan proberen is de TROS bestoken met mailtjes en brieven, met het verzoek dit toch te doen. Indien je brief goed geschreven is, kan je er van uit gaan dat je antwoord krijgt.

Mocht je echter geen brief willen schrijven, maar gewoon kijken, dan kan je alle afleveringen bij onderstaande site zijn. Klik op een episode en vervolgens op "Click here to watch on megavideo.com".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment zijn er een aantal TV stations in de wereld (niet in de buurt) die dit doen, dus wie weet...