waneer heeft iemand adhd

ik ben zelf ook wel eens heeeeeeel erg druk en sommige mensen denken dat ik adhd heb maar ben je dan altijd heel druk?

Toegevoegd na 23 minuten:
maar ik denk zelf ook niet dat ik het heb hoor
maar anderen wel
omdat ze zelf nooit zo druk zijn:P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Bij ADHD ben je altijd druk Alle Dagen Heel Druk staat al in de naam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje doppie, daarom ook een min van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit vind ik nu echt niet de gelegenheid om 'grappig' te doen.
Als het niet altijd is moet je je hier geen zorgen om maken. ADHD heeft niet alleen met drukheid te maken, maar vaak ook met concentratieproblemen. Iedereen kan op sommige momenten heel druk zijn, maar 'normale' mensen worden daarna vanzelf weer rustig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt niet meteen ADHD als je wel eens druk bent.
ADHD-ers hebben vaak problemen met concentratie en aandacht, Zijn vaak impulsief en zijn hyperactief.
Ook hebben ze vaak tijdsproblemen. Niet alle verschijnselen hoef je te hebben.
Lees verder:
http://www.adhd.nl/wat/adhd.html

Als je het echt wilt weten kun je een zelftest doen.

http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hier zo niet de diagnose ADHD stellen,dat zou ook te gek zijn.Als je er zelf geen last van hebt en je verder goed kan concentreren op de dingen die voor jouw belangrijk zijn dan maakt het ook niks uit.Om een echte diagnose te kunnen stellen (mocht je dat willen) dan zul je dat via een Psycholoog of Psychiater moeten laten onderzoeken.
Maar om nou te stellen dat ieder druk persoon ADHD heeft is wel erg kort door de bocht. (mijn inziens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn inziens ook, +.