Mag fleece bij het plastic afval?

Bijvoorbeeld een oude/kapotte/lelijke fleece deken of vest, mag dit in de grote oranje 'plastic-hero-bak'? En hoe zit het dan met polyester-stoffen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.5K

Het beste antwoord

Intrigerende vraag, want veel fleece maken ze tegenwoordig van plastic afval.
Misschien de vraag gewoon voorleggen aan Plastic Heroes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, als dat de bedoeling was had het wel op de gebruikersinstructie gestaan.
anneliez
13 jaar geleden
Het is niet altijd duidelijk wat er wel/niet in mag. Ik heb nagevraagd voor Senseo (alike) verpakkingen, die mogen er dus NIET in omdat er folie tussen zit. Een mailtje naar de Plastic Heroes zal je het enige juiste antwoord snel geven.