Wat houd unleashed in?

bv: Naruto Unleashed S.4 Pt.1 (Import) of Naruto Unleashed: Complete Series 7 wat houd dat unleashed dan in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Unleashed betekent ontketend.

Dus niet in bedwang gehouden, volledig vrij om zijn gehele potentieel te realiseren.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Losgelaten, of erop losgelaten.

Het komt oorspronkelijk van honden aan de lijn (leashed betekent 'gelijnd') die losgelaten worden, bijvoorbeeld voor de jacht of om een inbreker te verjagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik probeer het nog een keer!
Wat ze zeggen
Uzumaki Naruto is een eenzame jongen uit de Hidden Leaf Village, een stadje met een aantal jonge ninja -in- opleiding die streven naar het dorp one-of- a-kind te bereiken ninja hoogste rang, de Hokage . Naruto is behandeld als een paria door de rest van het dorp sinds een dodelijke Fox -demon werd bezegeld in hem toen hij een baby was. Hij nu een voorliefde voor onheil , maar alle Naruto echt wil is er enige aandacht en respect. Vergezeld door zijn geheime crush Sakura, zijn vaardige rivaal Sasuke, Kakashi en zijn mentor , Naruto zal moeten vele uitdagingen te overwinnen als hij komt van de leeftijd en nastreeft zijn droom om de Hokage .

De Naruto anime is een bewerking van de extreem populaire Naruto manga serie, gemaakt door Masashi Kishimoto , die is verkocht in meer dan 59 miljoen exemplaren in zijn thuisland Japan .

Toegevoegd na 2 minuten:
Het betekent idd dat Naruto ontketend is, zo als mijn voorgangers al opmerkten.
Bronnen: