Ik heb skype op mijn iPod touch gedownload maar nu kan ik bellen en sms'en maar ik heb er geen tegoed op staan. Hoe kan dat??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

omdat je op skype nog eens apart je beltegoed moet kopen en op je gsm staat het gewoon als je het in de winkel koopt maar ik denk eigenlijk dat het beter is van skype niet te gebruiken anders moe je dubbel belgoed kopen

Toegevoegd na 6 minuten:
das waar van skype naar skype is wel free mar dan nog van gsm naar gsm kost geld da bedoelt ie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skype van PC naar PC is gratis.
Skype van PC naar vast/mobiel is betalend.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op sommige mobieltjes kan je ook skype installeren. Die gebruiken mobiel internet. Skypen met hen is ook gratis.