Garantie telefoon Telfort

Wie o Wie heeft se zelfde problemen met de garantie van telfort.
Ik ben sinds april 2010 in het bezit van een Nokia E75. nu is deze na 2 maanden defect, het display geeft niets meer aan.
Toestel op gestuurd naar Telfort, na 2 weken bericht gehad dat het niet onder de garantie viel, het was een standaard brief dat het stoot, druk, val, of klemschade was.
Ondanks schriftelijk bezwaar, geeft Telfort aan dat er niets aan te doen was. Ik ben van mening dat er vast meerdere klanten zijn die dit mee gemaakt hebben. graag wil ik in contact komen met deze mensen zodat ik misschien verdere stappen kan onder nemen, denk aan RADAR van de Tros

Ed Wouters

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij onoordeelkundig gebruik heeft Telfort gelijk. Kort gezegd zou dat erop neerkomen dat je het toestel zelf kapot gemaakt hebt. Als hiervan sprake is dan dient Telfort dit echter wel te bewijzen, dat kunnen ze in beginsel niet doen met een standaardbriefje. Dan komt er nog bij kijken (ervan uitgaande dat je het toestel niet inderdaad zelf kapot gemaakt hebt) dat binnen zes maanden sowieso de bewijslast bij Telfort ligt om aan te tonen dat dit aan jou ligt en dat het product dus conform de verwachtingen was die je ervan mocht hebben. Ik weet natuurlijk niet of ze je toestel geretourneerd hebben, maar je kunt overwegen om er eens een andere expert naar te laten kijken. Netjes is dit in ieder geval niet van Telfort en ik hoop en verwacht dan ook dat ze dit gaan herstellen zodra je ze daar nogmaals om verzoekt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100