Weet iemand een site waar ik mijn verhalen kwijt kan?

Hallo iedereen. Tegenwoordig ben ik nog al van het schrijven. Ik barst van fantasie en kan uren door verhalen schrijven of strips tekenen. Soms vraagt mijn moeder zich af waarom ik nou de hele dag op mijn kamer blijf zitten. En ik vind het zonde als ik al die verhalen niet kan delen. Dus weet iemand een site waar dat kan?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het een bepaalde genre verhalen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is fantasy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je klinkt als een Echte schrijfster ( uren door verhalen schrijven en het gevoel het zonde te vinden om de verhalen niet te delen ) .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt. Ik vind het ook leuk om te doen. Misschien wel als bijbaan later.

Het beste antwoord

Op je eigen persoonlijke Hyves. Als je verhalen populair worden, worden ze ook door anderen gelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik heb heel weinig vrienden en mijn hyves is niet zo bijzonder. Bijna niemand kijkt erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.onlineverhalen.nl/ is dan ook een optie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee dankje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat nog leuker is, is om je eigen verhalen uit te gaan geven als ze daarvoor geschikt zijn! Je kunt altijd een exemplaar voor jezelf maken. Wanneer een uitgever er ook tevreden over is, kan je misschien wel landelijk uitgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me heel erg vet, ik zou ook graag als bijbaan een boek willen schrijven als ik van school af ben. Ik ben nu eenmaal een bok fantasie, maar ik zit nog op school, dus ben wel te jong eigenlijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een boek schrijven ben je nooit te jong. En een bijbaan als boek schrijfster is erg lastig. Je verdient er namelijk niet direct aan en misschien zelfs helemaal niet. Zelf schrijf ik ook voor mijn bijbaan, maar dit zijn zakelijke artikelen voor op het internet. Misschien kun je op die manier eerst ook ervaring opdoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je mijn antwoord misschien willen beoordelen als bedankje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor ^^

Andere antwoorden (2)

www.verhalensite.com
13 jaar geleden
www.blogger.com je kunt je verhalen per email gewoon op je website plaatsen.

Je hoeft alleen maar een account aan te maken en beetje met de instellingen spelen.

Je kunt tegenwoordig vanaf overal emails sturen.