Wat gebeurt er met niet goed geld terug producten?

Stel je koopt een scheerapparaat en als die niet bevalt krijg je je geld terug. Wat dan ze met dat apparaat als je dat inderdaad terug stuurt omdat hij niet bevalt?
Ze kunnen hem toch niet meer verkopen als nieuw apparaat.Of worden ze vernietigd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, goeie vraag, ben benieuwd naar de antwoorden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag+

Het beste antwoord

Vaak worden deze producten,evenals producten waaraan kleine beschadigingen zitten,in partijen weer te koop aangeboden aan handelaren voor dumpprijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ik heb een keer een ladyshave gekocht met tondeuzefunctie. Ik wist dit toen dus niet wat jij zegt, en bij thuiskomst en openmaken van de doos zaten er nog een paar haren in de tondeuzekop. Yagh, yagh, yagh, ik ben toen echt over mijn nek gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja meander dat lijkt me idd wel ranzig
wat heb je met het appaat gedaan??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weggesmeten. Zo duur was die ook niet, en kon me ook niet voorstellen dat dit voor iemand anders fijn was om nog weer te kopen.

Andere antwoorden (2)

Als het bedrijf een hersteldienst heeft, kan het apparaat ook 'gerefurbished' worden, daarbij wordt het schoongemaakt, bepaalde onderdelen vervangen en dan kan het gewoon door als nieuw. Je zal dit als klant absoluut niet kunnen ontdekken, er zal geen stofje te vinden zijn, geen krasjes, niets.
..
Dit doen ze ook met GSM's, als je een nieuwe GSM koopt, kan het best zijn dat het apparaat al een keer uit elkaar is geweest, hetzij omdat het al defect was vanuit de fabriek of het is kort gebruikt, defect geraakt en binnen garantie vervangen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het ligt uiteraard aan de prijs van het apparaat of het dit waard is. Of het met scheerapparaten ook gebeurt weet ik niet, maar het kan dus wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of ze worden verkocht als zijnde testers, dus met extra korting.