wanneer komen er weer nieuwe beelden op google maps ?

Satellietbeelden, wanneer worden die vernieuwd ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.2K

Antwoorden (3)

Eens in het jaar als het goed is. Maar normaal zou het toch continue updaten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Constante updating, alleen niet de hele wereld in een keer. Heb geduld, de tijd komt dat je je nieuwe dakpannen op Google zal zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google maakt voor maps en voor Earth gebruik van satellietfoto's en luchtfotomozaieken van andere bedrijven. Google koopt ze, als ze voor een schappelijk prijsje te krijgen zijn. Achter de satellietbeelden zit dus geen vaste actualisatie frequentie, het is maar nét hoe handig Google het onderhandeld krijgt met de leveranciers van de satellietbeelden en luchtfotomozaieken.

In Nederland laat Cyclomedia (die van de cyclorama's) door Aerodata elk jaar een luchtfotomozaiek maken met een 10x10 cm. resolutie. Het mooiste zou natuurlijk zijn als Google die beelden zou opkopen, maar ik denk dat die iets te duur zijn!