Dat zal niet gaan mars heeft zulke andere tempraturen en het kan zeker geen 2e aarde worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als we mars wat ontdooien wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mars is niet bevroren!
Behalve de polen:maar dat is op aarde ook.
Dus..wat bedoel je??
Wie weet. 1000 jaar gelden dachten we dat de aarde nog plat was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor. We blijven op aarde. Leven, normaal leven is niet mogelijk op een andere planeet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb eens gehoord dat door een proces met verschillende machines bepaalde temperaturen en veranderingen in de atmosfeer kunnen brengen dat leven na enkele honderden misschien wel duizenden jaren er een basis zou zijn om er planten te kunnen laten leven, en weer zoveel jaren later er zoogdieren. ( dus mensen) er kunnen leven.

Bron : Discovery channel ( welk programma weet ik niet meer )