Wat is het nut om met een nep engels accent de reclame vam mentos in te spreken?

Of heeft het geen nut?In dat geval vraag ik me af waarom ze dat doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hiermee proberen ze grappig over te komen, humor in de reclame te brengen: De lol is dan, dat er gerefereerd wordt aan de tijd dat engels spreken nog heel stoer en hip was. Zo doen ze net alsof ze op een ouderwetse manier modern gaan doen en dat is dan leuk. Bij mij werkt die 'humor' in ieder geval averechts.

De nieuwste Kruidvat-reklame heeft het ook... Misschien een knipoog naar de tel-sell-programma's, misschien omdat het zg. uit Amerika(=hip) komt, misschien weten de reklame-makers even niets nieuws te bedenken - misschien, omdat een ergerlijke reklame tóch betekent, dat je hem onthoudt : daar gaat het natuurlijk altijd om bij reklames...Negatieve aandacht is nog altijd véél nuttiger, dan géén aandacht.

waarschijnlijk omdat ze erbij willen horen en dat dat gewoon gigantisch mislukt...

Het feit dat je deze vraag stelt bewijst maar weer dat reclame werkt (negatief of positief). Mensen onthouden het omdat het ofwel grappig is ofwel irritant. Maar als je in de winkel staat onthoud je alleen het merk en niet de reclame. Dus koop je het.

bij mij werkt het averechts,ik weet het nog wel als ik in de winkel sta,en sommige dingen koop ik echt niet omdat de reclame zo irritant is!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100