Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het nut om met een nep engels accent de reclame vam mentos in te spreken?

Of heeft het geen nut?In dat geval vraag ik me af waarom ze dat doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hiermee proberen ze grappig over te komen, humor in de reclame te brengen:
De lol is dan, dat er gerefereerd wordt aan de tijd dat engels spreken nog heel stoer en hip was. Zo doen ze net alsof ze op een ouderwetse manier modern gaan doen en dat is dan leuk.

Bij mij werkt die 'humor' in ieder geval averechts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De nieuwste Kruidvat-reklame heeft het ook...
Misschien een knipoog naar de tel-sell-programma's, misschien omdat het zg. uit Amerika(=hip) komt, misschien weten de reklame-makers even niets nieuws te bedenken - misschien, omdat een ergerlijke reklame tóch betekent, dat je hem onthoudt : daar gaat het natuurlijk altijd om bij reklames...Negatieve aandacht is nog altijd véél nuttiger, dan géén aandacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk omdat ze erbij willen horen en dat dat gewoon gigantisch mislukt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het feit dat je deze vraag stelt bewijst maar weer dat reclame werkt (negatief of positief). Mensen onthouden het omdat het ofwel grappig is ofwel irritant. Maar als je in de winkel staat onthoud je alleen het merk en niet de reclame. Dus koop je het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,ik dus juist niet.Als ik zo'n product nodig heb of wil hebben,koop ik het juist niet,omdat ik me stoor aan die reclame,maar ik begrijp wat je bedoelt.
bij mij werkt het averechts,ik weet het nog wel als ik in de winkel sta,en sommige dingen koop ik echt niet omdat de reclame zo irritant is!
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist...dat doe ik dus ook.Of juist niet.Ik koop dus ook niet dat product met die irriterende reclame.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding