Heb vandaag een BB gehaald met BlackBerry Eindeloos Online van HI, maar wat zit daar bij in? Alles op het internet of?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Met eindeloos online kun je gratis overal surven net zolang als je wilt. maar alles wat geld kost ook als je gewoon op een pc zit kost wel geld. zeker betrouwbaar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Surven is uiteraard surfen :p

Toegevoegd na 1 minuut:
Surven is uiteraard surfen :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan inderdaad alles doen zoals mailen en Internetten.
Er zit wel een fair use polici aan, dat betekent dat je niet meer mag gebruiken dan de gemiddelde gebruiker.
Ook is het alleen maar geldig in Nederland, dus in het buitenland moet je wel alles betalen en dat is heel erg duur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag alles, binnen het beleid van fair use policy. Dit houd in dat je niet meer dan 10x het gemiddelde van alle hi internetters mag gebruiken. Als je op 80% hiervan zit, krijg je een sms-je om je te waarschuwen. Dit geldt per 1 maand en als de maand voorbij is, begin je weer opnieuw.

Ik kreeg in de 1e maand van mijn nieuwe mobiel zo een waarschuwings sms. Ik had iets van 500MB gedownload. Maar ja, een nieuwe gsm is natuurlijk leuk speelgoed.
Daarna nooit meer die grens bereikt.
Maar door mij is het gemiddelde wel eventjes hoger geworden:-)

Het gemiddelde ligt dus ergens bij 60MB.

Je mag dus, internetten, mailen, streamen.

O, ja, je mag je gsm niet gebruiken om met je computer te kunnen internetten. Tenminste ik zou het niet te lang achter elkaar doen.