kan het zijn dat er in test flesjes van parfum een sterker goedje zit dan in de originele ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
9.9K

Het beste antwoord

Nee. Dat mag niet. Wij hebben een warenwet die dergelijk bedrog (want dat zou het zijn) verbiedt en daar staan stevige boetes op.
Geen leverancier wil daar de vingers aan branden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als dat zo is, kan je de fabrikant aanklagen wegens misleidende reclame. Dus ik vermoed dat fabrikanten wel zo verstandig zijn, dat ze zoiets niet doen.
jc54
13 jaar geleden
nee.
het monster stemt overeen met hetgeen je koopt.
vergelijk en bevraag de parfumerie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.
Als je een testflesje hebt, dan heb je heel weinig
en lijkt het heel bijzonder en je geniet er erg van.

Als je dan een grote fles koopt, dan heb je heel veel
en het is heel menselijk dat waar je veel van hebt,
dat je daar minder van geniet.

Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, in het testflesje zit dezelfde parfum, als in de originele verpakking.

Dat de parfum uit het testflesje toch sterker lijkt te ruiken, dan de parfum, die je misschien later in de grotere verpakking hebt gekocht is te verklaren doordat je best snel aan een geur gewend raakt en hem daardoor steeds minder goed opmerkt.

Als je de parfum uit het testflesje probeert is de geur hoogstwaarschijnlijk nog nieuw. Misschien ruik je hem zelfs wel voor de allereerste keer. Doordat de geur nieuw is, valt hij je deste meer op en lijkt daardoor sterker te zijn.
13 jaar geleden
Waar heb je die flesjes getest? Zeer waarschijnlijk in een parfumerie vermoed ik. Daar hangt al een lekker luchtje en jouw test komt daar ook nog eens bij. je koopt het flesje en thuis wacht je een teleurstelling. het ruikt plotseling veel minder,dan in de parfumerie.