Wat is een leuke/originele inscriptie voor op de achterkant van je iPod Touch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik heb zelf:

Cas mijn Achternaam
iFreak

Dus eerst je naam, en daaronder een leuk orgineel woordje met een i ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter heeft dit:

\(^^)/x\(^^)/

We probeerden japanse emoticons, maar niet alle tekens zijn door Apple toegestaan.

Daarnaast zou ik vooral de naam van de eigenaar erop zetten, stel dat deze wordt gestolen, dan is bij terugvinden wat makkelijker de eigenaar op te sporen. Niet origineel, maar in combinatie met wat tekens die een figuur vormen misschien wel.

Toegevoegd na 5 minuten:
Een leuke citaat over muziek kan ook:

"Waar woorden tekort schieten spreekt de muziek."
(Hans Cristiaan Andersen).

Meer citaten op Citaten Net.

Toegevoegd na 27 minuten:
NB. Met de zin "Niet alles is door Apple toegestaan" bedoel ik dat als je de iPod online besteld en kiest voor de inscriptie, niet alle tekens zijn toegestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen iPod Touch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het C64 logo
http://www.wiids.co.uk/wp-content/uploads/c64-logo.jpg