ondanks aanmelding bij sms filter blijf ik " rare" smsjes krijgen Hoe kom ik er vanaf ?

Toegevoegd na 18 uur:
sms dienst- sex smsjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Op onderstaande site staan goeie tips hoe je ongewenste sms berichten kunt stoppen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat zijn rare sms'jes? Zijn dit sms'jes van je vrienden of is dit een sms-dienst?

In het laatste geval kun je je ook via je provider afmelden voor dit soort sms'jes. Bel Vodafone/KPN/Een ander en geef aan wat het probleem is, zij kunnen er dan verder nog voor zorgen dat je niets meer ontvangt.

Als het je vrienden zijn kun je ze blokkeren of andere vrienden zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ook nooit van dei dingen aan doen dat kost je zakken geld.
van sms auto AAN naar 3131 ofsoo..
Danmoet je niet doen dat heb ik een keer gedaan en het kostte me meer dan 20,- beltegoed.

Toegevoegd na 16 seconden:
dei*die