Tweetdeck vind ik persoonlijk een hele goeie.
Ik heb ook Twhirl geprobeerd maar tweetdeck vond ik beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal eens opsommen welke apps ik allemaal gebruik of gebruikt heb (sommigen zijn niet speciaal voor Twitter, maar werken er mee samen):

TweetDeck (hiermee heb je eigenlijk de Twitter-site op je computer)
Twitpic (plaatjes)
Twitterfeed (hiermee kun je RSS-feeds uitkoppelen als tweets)
Moby.to (plaatjes)

Misschien is deze link handig: http://techcrunch.com/2009/02/19/the-top-20-twitter-applications/
Daar staat en top 20 van applicaties.