Kan ik de draaifunctie als je je ipod touch draait van de Hyves app uitzetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ja, als je ipod touch gejailbreakt is, moet je in Cydia SBSettings installeren en daarna de rotation lock toggle of zoiets.

Daarnaast heb je bij de nieuwe firmware versie Ipone OS 4.0 al een ingebouwde screenlock, alleen ik weet niet precies hoe die werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de nieuwste firmware ios4 op je iPod hebt hoef je het 'risico' van jailbreaken inderdaad niet te nemen. Als je ios4 nog niet hebt, zal er automatisch gevraagd worden of je het wil installeren de eerstvolgende keer dat je je iPod op de computer aansluit: 'er is nieuwe software voor de iPod, wilt u bijwerken?'

Als je ios4 hebt moet je twee keer vlug achter elkaar op de homebutton drukken. Onder in beeld verschijnt dan een balkje met je laatst geopende apps. Swipe naar links en je zal muziekregelaarknoppen zien. Het meest linkse knopje is om de 'staande paginarichting' te vergrendelen. Als je dit activeert (op dat knopje tikken) gebeurt er wat je wilt!