Wij hadden on-line kaartjes gekocht. Ter plaatse bleek er geen lange rij bij de verschillende verkooppunten, bleek het kaartje te duur, en moet je nog steeds aansluiten in de rij van mensen die in de Eye willen. Mijn advies is dus: koop de kaartjes ter plaatse!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee gewoon lang in de rij staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je jou vraag kopiëren naar google.nl
Dan verschijnt er de lijst (zie bron)
Boven aan onder de eerste site staat Kaartjes vooraf reserveren via internet.
Nog meerdere sites daaronder geven aan dat het zeker aan te raden is vooraf te reserveren voor de London Eye.
Dus ik zou dat zeker gaan doen.
En geniet!