hoe komt het dat als je een sjaal grebreeën hebt en hem in de vriezer doet, hij niet meer kriebelt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

sommige wolsoorten zijn statisch
door ze even in de vriezer te leggen gaat dat weg dus kriebelt het niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een gebreide sjaal in de vriezer legt, dan bevriezen de allerkleinste haartjes (en uiteinden). Als je hem dan uit de vriezer haalt en beweegt, dan breken die haartjes af en dan zijn de meest kriebelige elementen verdwenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schapenluisjes kunnen niet tegen temperaturen onder nul en geven de geest. Dan zijn ze dus overlejen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe krijg ik die overleje luizen dan uit me gebreje dinges?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus voor de humor en de ongemotiveerde minnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even schudden,dan is het leed ge... achter de rug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus dan is het kiezen tussen jeuk of massamoord? ;p
Nou kijk. Dat is. Als de sjaal in de vriezer is, dan is die niet om de nek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HA HA HA!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt als een bus :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
egt grappig! +