Wat is goedkoper?

Met waardecoupon van Jumbo of 2e halve prijs van Capina Boerenland ?

http://www.jumbosupermarkten.nl/cosmetica-voordeel

of:

http://www.c1000.nl/aanbiedingen

Toegevoegd na 7 minuten:
ik ga voor de yoghurt met fruit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Volgens de Jumbosite hebben de pakken een prijs van 1,07 tot 1,49 euro per stuk. Hangt van de smaak af.

Bij de Jumbo kun je 1 euro korting krijgen bij aankoop van twee verpakkingen naar keuze.

De C1000 geeft het twee pak voor de halve prijs. Men gaat er hier vanuit dat je twee keer hetzelfde pak neemt.

Het hangt af van welke smaak je kiest, en de prijs van dit pak, welke winkel het goedkoopst is.
13 jaar geleden
Dat hangt er van af hoeveel de producten kosten die je wilt kopen.

Bij Jumbo geldt:
Als één pak €1,50 kost. Dan kosten twee pakken nu €1,50 x 2 pakken - €1,00 = €2,00 voor twee pakken

Bij C1000 geldt:
Als één pak €1,50 kost, dan kost het tweede pak €0,75. Twee pakken kosten dus €2,25

In dit geval zijn de pakken bij Jumbo goedkoper, maar het hangt dus af van de precieze prijs.